Intrebari frecvente:

  • Cum ne gasiti in Aeroport Cluj?

In baza unei rezervari confirmate de unul din reprezentantii Hermin Rent a Car , sunteti asteptat in Aeroport cu o pancarta care contine numele companiei noastre “Hermin Grup”.

  • Ce reprezinta garantia?

Garantia difera de la masina la masina deoarece este stabilita ca valoare egala cu fransiza asigurarii casco . Masinile se pot inchiria si fara garantie in anumite conditii .

  • Cand se retine Garantia?

Sunt mai multe situatii in care se poate retine garantia . Dintre acestea amintim cel mai des intalnite situatii:

1. Avarii aparute pe auto  in timpul inchirierii.

2. Predarea autoturismului fara combustibil

3. Folosirea Autoturismului de inchiriat in alte scopuri decat cele prevazute in contract (subinchiriere, transportarea substantelor interzise, scopuri ilegale, etc.)

  • Masinile de inchiriat sunt asigurate full casco?

Pe perioada inchirierii aveti incluse urmatoarele asigurari:

1.Asigurare de raspundere Civila Auto (RCA – asigurare obligatorie)

2.Asigurare Full casco cu fransiza (fransiza difera in functie de masina inchiriata)

In cazul in care indepliniti conditile pentru inchiriere fara garantie , veti avea inclusa asigurare fara fransiza .

 

  • Cum procedez daca apar defectiuni la masina inchiriata?

Pe perioada inchirierii aveti asistenta tehnica 24/7 . In cazul in care apar defectiuni la masina inchiriata , ne contactati telefonic pentru a gasi o solutie de rezolvare, in cel mai scurt timp posibil.

  • Ce trebuie sa fac in caz de accident ?

In urma unui accident anuntati telefonic un reprezentant Hermin Rent a Car.

1. Accident fara victime intre doua autoturisme se va intocmi constatul amiabil , dupa care vom avea nevoie de actele celelalte parti implicate in copie xerox (buletin, permis de conducere, talon si asigurare)

2. Accident cu victime sau in care sunt implicate mai mult de doua masini se va anunta politia .

Call Now Button